26.6 C
Blanes

Ciutadans es reuneix amb els taxistes i la plataforma d’HUTS de Lloret de Mar

La formació taronja considera que el sector del taxi ha patit mesos durs, de molt poca activitat, fet que ha suposat una important càrrega econòmica.

Els representants de Cs, parlant amb els taxistes de Lloret, aquest dijous.
Els representants de Cs, parlant amb els taxistes de Lloret, aquest dijous.
Jean Castel

Ciutadans s’ha reunit amb els taxistes de Lloret de Mar per conèixer l’afectació que ha tingut la pandèmia en el sector. La trobada, aquest dijous al matí, ha servit per abordar la moció que ha presentat el grup municipal a l’oposició per aconseguir una ajuda de 600 euros. La moció no es va poder debatre en el passat plenari, per falta de temps.

La formació taronja considera que el sector del taxi ha patit mesos durs, de molt poca activitat, fet que ha suposat una important càrrega econòmica. En aquest sentit, assenyalen que cal donar-li suport perquè és un servei bàsic per una destinació turística com Lloret de Mar.

Jean Castel, portaveu de Ciutadans a Girona i diputat al Parlament -acompanyat de Jordi Hernández, assenyala que el sector del taxi és “fonamental“.

Cs, amb els taxistes, a la ‘riera’ de Lloret.

Aquesta no és l’única trobada que ha fet Ciutadans a la vila. El partit també s’ha reunit amb la Plataforma d’Habitatges d’Ús Turístic (HUT). La formació ha criticat les limitacions que té aquest sector pel que fa a les ràtios i l’obtenció de noves llicències. Castel assegura que “no hi ha informes” que mostrin la realitat d’aquest tipus d’habitatges i que tampoc hi ha dades concretes que “avalin” la necessitat de reduir el volum del nombre d’HUTs a Lloret de Mar.

Des de Ciutadans consideren que els HUTs poden coexistir amb els hotels i que poden resultar beneficiosos pel canvi del model turístic pel que aposta la formació. En aquest sentit, assenyalen que hi ha moltes urbanitzacions amb aquests tipus d’allotjaments que donen servei al turisme familiar, un tipus de visitant que, segons el partit, aporta valor al sector del comerç i la restauració.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.