El lloretenc Daniel Cuevas presenta aquest divendres a Lloret el seu llibre Manzanas Ácidas. Amb 30 anys, Cuevas ha escrit la seva primera novel·la elaborant una ficció, en què hi ha una part de realitat.
La història la protagonitza un jove feliç a qui, de cop, se li torcen les coses i s’ha de fer càrrec de la família. A partir d’aquí, apareixen diferents obstacles que haurà d’anar superant.
Segons Cuevas, enginyer i coach, es tracta d’una novel·la que es pot considerar d’autoajuda, perquè té un missatge clar. A més, la història pretén explicar, a partir d’una anècdota puntual, el que ha passat amb la crisi en l’àmbit general.
Fa dos anys que Daniel Cuevas va començar a escriure Manzanas Ácidas, que al maig va veure la llum gràcies a Alentia Edicions i que aquest divendres presentarà a Lloret. Serà al bar El Romaní i qui vulgui podrà comprar l’obra, escrita en castellà i que està a la venda per 15 euros.
