El cicle Planeta Dones planteja quan s’ha d’intervenir per evitar la violència masclista

Judit Terés, experta en polítiques de gènere i igualtat i coordinadora d’un projecte anomenat Ella, serà la ponent de la sessió del Planeta Dones d’aquest dimecres. El cicle planteja quan cal començar a intervenir per evitar la violència masclista. En aquest sentit, Judit Terés té clara la resposta: des del moment en què una persona […]

Judit Terés
El cicle Planeta Dones planteja quan s’ha d’intervenir per evitar la violència masclista

00:00



Judit Terés, experta en polítiques de gènere i igualtat i coordinadora d’un projecte anomenat Ella, serà la ponent de la sessió del Planeta Dones d’aquest dimecres. El cicle planteja quan cal començar a intervenir per evitar la violència masclista. En aquest sentit, Judit Terés té clara la resposta: des del moment en què una persona neix.

Això és el que exposarà a la conferència de demà al vespre. Començarà a les vuit a la sala polivalent de la biblioteca i l’entrada està oberta a tothom.

El Casal de l’Obrera celebra els 75 anys amb un dinar de germanor

L'entitat obre les inscripcions per l'àpat del 18 de novembre que es farà a l'Hotel Samba i té un preu de 50 euros per a adults i de 25 per a infants de fins a 13 anys.
00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.

Una trentena de parades i activitats omplen la cinquena Fira de les Bruixes aquest cap de setmana

La programació començarà aquesta tarda a dos quarts de set i s'allargarà fins demà dissabte a les vuit del vespre, si la pluja no ho impedeix.

Lloret reivindica Montserrat Roig amb el cicle cultural «Univers Roig»

Can Gallissà i Amargura Cultura organitzen diverses activitats entre octubre i novembre per recordar el llegat literari i feminista de l’escriptora, vinculada familiarment al nostre municipi.