El Racó dels Contes dedica la sessió d’aquest dissabte, 29 de novembre, a fomentar la igualtat entre nens i nenes, amb motiu del 25N, dia internacional contra la violència masclista. El conte és una eina poderosa d’entreteniment, però també educativa. S’explicràa als infants de manera subtil però entenedora la importància de veure’ns tots iguals, de respectar i valorar la diferència, de reflexionar sobre actituds adquirides que podem millorar, i gaudir de la diversitat.
La sessió va a càrrec de la companyia La Minúscula. Una integrant, la Patrícia, explica que seran contes “que promouen la igualtat, els missatges que transformen són aquells que neixen del respecte cap als altres, a un mateix i cap a la diversitat que ens envolta”.

El Racó dels Contes, amb la companyia La Minúscula, és aquest dissabte (11.30h) a la Biblioteca de Lloret de Mar. La sessió s’adreça a infants a partir de 3 anys.
