24.4 C
Blanes

Es crea el grup BNI, de networking professional, a la comarca de la Selva

El president és el lloretenc Ignasi Riera, que assegura que, "amb la profunda crisi actual, BNI pot aportar molt a través del boca-orella".

El logotip de BNI.
El logotip de BNI.
Ignasi Riera

La comarca de La Selva compta amb un nou grup de networking professional. Es tracta de BNI GIR CONNECTA, que compta ja amb més de 35 empresaris i professionals de negocis de diferents especialitats i categories.

L’objectiu és fer créixer les empreses dels seus membres a través del treball en xarxa i convertir-se en una font d’oportunitats, així com ser un referent de creixement empresarial al territori. El grup vol seguir ampliant el seu nombre de professionals i per aquest motiu obre les portes a la comarca de La Selva. El president de BNI GIR CONNECTA, el lloretenc Ignasi Riera, assegura que, “amb la profunda crisi actual, BNI pot aportar molt a través del boca-orella”.

Riera assenyala que el grup s’adreça a autònoms, empresaris i professionals que vulguin ampliar i dinamitzar el seu negoci.

A partir d’aquest dimecres, i cada dimecres de l’any, qualsevol empresari, emprenedor o professional de la comarca de La Selva i rodalies pot sol·licitar una visita amb el grup. A més, els empresaris que formen BNI GIR CONNECTA es reuneixen també cada dimecres a dos quarts de set del matí per establir relacions professionals que poden convertir-se en oportunitats de negoci.

És el 5è grup de BNI, Bussines Networking Internacional, que hi ha a la demarcació de Girona. És l’organització de negocis més gran del món, amb més de 35 anys d’experiència. Aquests grups estan presents a 74 països i compten amb més de 270.000 membres en 9.700 grups locals d’empresaris que es donen suport de manera global.

Des de fa quatre anys, BNI, com a sistema de màrqueting de referències, es troba molt present i consolidat a les comarques gironines. Aposta per una nova manera de fer negocis. Se suma a la filosofia de treball coneguda com “Givers Gain”, que vol dir “guanyar donant”, un sistema de sinergia entre empresaris.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.