Personas verbales és el títol del recull de relats que presenta avui divendres a Lloret Fabienne Tremblé. Ella mateixa ha explicat que els contes tracten temes molt variats, entre els quals hi ha denúncia de problemes socials com el maltractament a la dona o l’abandonament als animals. El títol, Personas verbales, ve precisament per la varietat de temes que inclou l’obra.
D’origen francès, Tremblé fa temps que viu a Lloret i fa dos anys que va començar un curs d’escriptura a través d’internet. El resultat és el recull de contes que acaba de publicar i que presenta avui.
La presentació de Personas verbales es fa avui, a les set de la tarda, a la sala d’actes de l’Ajuntament. L’autora també serà demà a Barcelona per presentar l’obra a la llibreria Libri, al carrer Balmes, número 26, a les sis de la tarda. L’obra es pot comprar a través de la pàgina web de l’Associació Cultural d’Escriptors Novells o bé a la mateixa llibreria Libri.