26.1 C
Blanes

La Fundació Climent Guitart i el Rotary organitzen un concert benèfic amb Gospelians de Girona

L'actuació es farà demà divendres (20.30 hores) a l'església de Sant Romà i la recaptació es destinarà a la restauració de l'orgue. El preu és de 20 euros.

Gospelians de Girona
Gospelians de Girona
Enric Dotras i Felip Rigat

Els Gospelians de Girona oferiran un concert benèfic a l’església de Sant Romà per recaptar fons per a la restauració de l’orgue parroquial. L’actuació es farà demà al vespre i l’organitzen, de manera conjunta, la Fundació Climent Guitart i el Rotary Club.

Els Gospelians de Girona són un cor format l’any 2006. Des del 2011 està dirigit per la sudafricana Karol Green, que ha ampliat el repertori amb cançons de Gospel i Negre Spirituals. Actualment, el formen més d’una setantena de persones de diferents edats, àmbits i procedències. Segons Enric Dotras, director de la Fundació Climent Guitart, són els millors. Des del Rotary Club, Felip Rigat, anima a tothom a assistir al concert, que creu que serà espectacular.

El concert començarà a dos quarts de nou del vespre, a l’església parroquial de Sant Romà. Les entrades, que valen 20 euros en forma de donatiu, es poden comprar a la recepció de l’Hotel Guitart Central Park, al Cafè de la Vila, posant-se en contacte amb el Gremi d’Hostaleria, a través de la pàgina web de la Fundació Climent Guitart o bé a l’entrada de l’església, demà abans del concert.

Contingut per a tu

Jutgen un acusat que s’enfronta a més de 14 anys de presó per violar la parella en un hotel de Lloret de Mar

El processat ho nega i diu que ella va voler agredir-lo amb una ampolla perquè estava gelosa.

Un detingut de 19 anys a Lloret de Mar que fugia d’un control d’alcoholèmia i va acabar encastant el vehicle

Se li atribueixen diversos delictes contra la seguretat viària, com circular sense carnet de conduir.

Les pluges no afecten Lloret de Mar, però fan suspendre els actes de dissabte per precaució

La normalitat ha tornat aquest diumenge, en què s'han dut a terme les Skate Series, les festes de barri o la travessia Fusano.

Les novetats a les platges de Lloret de Mar, aquest estiu

S'hi suma una tercera torre per a socorristes, un mòdul nou a Sa Boadella i es renova el punt d'informació turística de Fenals.

Iván Jiménez i Volha Marmyl guanyen la Travessia Fusano, en una edició molt emotiva

Aquest diumenge s'ha recordat en Yasuji Fusano i al recentment desaparegut Cisco Marquès, pilars del Club Natació.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.