Crissy Z és el nom artístic d’una jove de Lloret de Mar. La Cristina Pérez Tallada té només 21 anys i la propera tardor preveu que vegi la llum el seu primer disc.
Ella mateixa explica que als 16 anys ja va decidir que volia dedicar-se a la música de manera professional i va anar a estudiar a Girona. Després va seguir formant-se a Barcelona. Actualment està graduada en producció i creació musical i ha actuat en uns quants locals, hotels i altres establiments, acompanyada de la seva banda. El seu so és eclèctic. Tot i que té diversos referents, el principal el té clar: Amy Winehouse.
A banda d’estar enllestint el seu primer treball, que espera que vegi la llum a la tardor, té previst marxar a Anglaterra per seguir-se formant com a músic professional.