28.1 C
Blanes

La selecció xinesa de waterpolo valora positivament les facilitats per entrenar a Lloret

En la recepció que els ha fet l'Ajuntament, l'entenador, Petar Porobic, va destacar que van decidir venir a Lloret per les facilitats que hi havia per dur a terme la concentració. 

Recepció de la selecció xinesa a l'Ajuntament
Recepció de la selecció xinesa a l'Ajuntament
Petar Porobic i Jaume Dulsat

La selecció olímpica de waterpolo de la Xina valora de manera positiva les facilitats que han trobat per entrenar a la Piscina de Lloret. El combinat xinès, que s’entrena a la vila fins a finals de desembre, considera que són unes instal·lacions de molta qualitat i recomanen a altres equips que vinguin a preparar-se a la destinació.

Són algunes de les afirmacions que han fet els membres de la selecció en l’acte de recepció per part de l’Ajuntament. L’entrenador, Petar Porobic, destaca que van decidir venir a Lloret per les facilitats que hi havia per dur a terme la concentració. Porobic explica que estan preparant els partits de classificació per a les Olimpíades del 2020, que se celebraran a Tokio.

La recepció per part de l’Ajuntament a la selecció de la Xina ha estat encapçalada per l’alcalde, Jaume Dulsat. Es mostra satisfet per la presència a Lloret d’esportistes d’alt nivell i considera que és important per obrir-se al mercat xinès en el segment del turisme esportiu.

Dulsat també destaca la satisfacció dels membres del combinat xinès pel que fa a les instal·lacions esportives de la vila. Assegura que un dels aspectes més ben valorats és la proximitat dels hotels amb els equipaments.

La selecció olímpica xinesa seguirà amb la seva preparació a Lloret fins a finals de desembre. En total, hi ha 24 jugadors, que en els pròxims dies disputaran partits amistosos davant d’equips de waterpolo de Barcelona i Madrid.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.