Lloret, Blanes i Tossa reclamen que es torni a obrir el Centre que repara incidències elèctriques

Lloret, Blanes i Tossa reclamen a Endesa que torni a obrir el Centre Cobra Instal·lacions i Serveis, situat a Palafolls. Aquest centre s’encarregava d’arreglar les avaries que hi havia en aquests municipis i, per tant, a partir d’ara es tardarà molt més a solucionar les incidències i poder restablir el servei, tal com lamenta el […]

Jordi Martínez
Lloret, Blanes i Tossa reclamen que es torni a obrir el Centre que repara incidències elèctriques

00:00



Lloret, Blanes i Tossa reclamen a Endesa que torni a obrir el Centre Cobra Instal·lacions i Serveis, situat a Palafolls. Aquest centre s’encarregava d’arreglar les avaries que hi havia en aquests municipis i, per tant, a partir d’ara es tardarà molt més a solucionar les incidències i poder restablir el servei, tal com lamenta el regidor de Territori i Sostenibilitat, Jordi Martínez.

El regidor considera que això és un greuge per als municipis de la Selva marítima, on hi ha una població elevada. I critica que una empresa que ofereix un servei amb costos tan elevats com és el subministrament elèctric no pot deixar els veïns sense aquest servei. Per això, s’han tramès diferents cartes de queixa.

A més, també es reclama a Fecsa Endesa, que, segons el regidor, fa temps que no inverteix en les instal·lacions de Lloret, que estan quedant obsoletes.

Jordi Martínez ha explicat que l’Ajuntament encara no ha rebut cap resposta i assegura que insistiran fins que es trobi una bona solució per a Lloret.

Cal afegir que, segons una nota de premsa de l’Associació de Comerciants de Lloret de Mar, el sector també reclama que se solucioni «aquest greuge el més aviat possible». En aquest sentit, l’entitat va presentar una instància el passat 25 de setembre en què demanava la intervenció de l’Ajuntament per tal de restablir el funcionament del centre de Palafolls.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.