Un 27% més de persones visiten el portal turístic de Lloret

El portal turístic de Lloret ha rebut més de 340.000 visites el primer semestre de l’any, un 27% més que l’any passat. El portal es pot consultar en sis idiomes: català, castellà, francès, anglès, alemany i rus. La procedència dels internautes també és diversa: els espanyols encapçalen el rànquing de nacionalitats per darrere dels francesos, […]

Jordi Orobitg
Un 27% més de persones visiten el portal turístic de Lloret

00:00



El portal turístic de Lloret ha rebut més de 340.000 visites el primer semestre de l’any, un 27% més que l’any passat.

El portal es pot consultar en sis idiomes: català, castellà, francès, anglès, alemany i rus. La procedència dels internautes també és diversa: els espanyols encapçalen el rànquing de nacionalitats per darrere dels francesos, anglesos, alemanys, belgues i els russos. Unes dades que es corresponen amb les estadístiques de visitants reals de la destinació, segons el regidor de Turisme, Jordi Orobitg.

El regidor atribueix l’increment del turisme nacional, en part, a la campanya Viu Lloret.

Orobitg ha remarcat, també, que gairebé s’han duplicat el nombre d’usuaris de la pàgina web d’origen rus. I això, segons el regidor, és un reflex de la realitat, ja que hi ha hagut més russos del que s’ha dit als mitjans de comunicació.

Les dades més consultades són les que tenen a veure amb l’oferta de la destinació.

A més d’aquest lloc web, Lloret Turisme disposa d’un bloc turístic, una àrea professional i una pàgina pròpia per al Lloret Convention Bureau.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.