25 C
Blanes

Un lloretenc implicat en un accident on l’altre conductor quadriplicava la taxa d’alcoholèmia

A més, l'altre conductor, veí de Mollerussa, circulava amb el permís retirat. Afortunadament, no va haver-hi ferits en el xoc.

Un conductor en un control d'alcoholèmia
Un conductor en un control d'alcoholèmia

Un veí de Lloret implicat en un accident de trànsit a Reus. Afortunadament, no va haver-hi ferits en el xoc, tot i que el conductor de l’altre vehicle, veí de Mollerussa, va quadruplicar la taxa d’alcoholèmia, amb un resultat d’1,08 mg/l d’aire espirat. A més, circulava amb el permís retirat.

La Guàrdia Urbana de Reus ha denunciat el veí de Mollerussa, de 43 anys i que conduïa un Seat Toledo. El veí de Lloret, de 38 anys, circulava amb un Ford Mondeo. L’accident es va produir dissabte al matí, al voltant de dos quarts d’onze, a l’avinguda de l’Onze de Setembre de la capital del Baix Camp.

Els agents van instruir diligències judicials per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, i un contra l’administració de justícia per un trencament de condemna per circular amb el permís de conduir retirat.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.