28.1 C
Blanes

10 restaurants de Lloret se sumen a la campanya de tardor ‘Tocats del bolet’

Amb una àmplia varietat de plats de gastronomia tradicional o de fora, amb aquest producte 'estrella' en els menús.

Bolets amb all i julivert, un plat típic de tardor.
Bolets amb all i julivert, un plat típic de tardor.
Marc Linares

Els restauradors de Lloret de Mar presenten la nova campanya ‘Tocats del bolet’ que comença el proper dilluns. Més de 10 restaurants de la ciutat oferiran menús amb els bolets com a ingredient ‘estrella’, aprofitant la riquesa d’aquest producte de tardor.

Els participants podran gaudir d’una àmplia varietat de plats que inclouen gastronomia tradicional catalana i mediterrània, així com propostes més internacionals amb opcions de cuina americana, asiàtica i mexicana. L’escola d’Hostaleria, del Coll i Rodès, també participa de la campanya, amb plats de temporada.

Marc Linares, president del sector, explica que “volíem sortir del que s’ha fet fins ara amb arròs o peix, i hem triat el bolet, que està de moda i la gent el demana”.

“L’objectiu és fomentar la gastronomía local, desestacionalitzar la temporada i demostrar que la tardor està plena de sabor i vitalitat”

Marc Linares

La campanya ‘Tocats del bolet’, de l’associació de Bars i Restaurants de Lloret de Mar, comença aquest 21 d’octubre i s’allarga fins a finals de novembre.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.