700 ciclistes disputaran aquest diumenge la Gran Fondo Lloret Costa Brava, que arriba a la sisena edició. Es tracta d’una marxa cicloturista, amb sortida i arribada a Lloret de Mar, amb diferents ports de muntanya.
La cita comptarà amb dos recorreguts: un de més exigent, de 160 quilòmetres, amb un desnivell positiu de 2.700 metres, i un de més assequible, amb 90 quilòmetres i un desnivell positiu de 1.400 metres. Els participants passaran per diferents punts de la Costa Brava com l’Alt de Sant Grau, Llagostera, Els Àngels, Coll de la Ganga, Romanyà de La Selva i Sant Feliu de Guíxols.
El regidor d’Esports, Frederic Guich, valora aquest “esdeveniment que porta moltes edicions i que cada any arriben al límit de ciclistes, aquest any són prop de 700”.
La sisena Gran Fondo Lloret Costa Brava començarà aquest diumenge, (8h) amb la sortida que es farà des del Passeig Agustí Font. L’arribada, al mateix punt, es preveu cap a les 16h en què es farà el tancament de meta.