Rècord de participació al torneig de cloenda de la Xarxa d’Escoles de l’Espanyol (XEF) i l’associació blanc-i-blava de Lloret, amb 700 jugadors inscrits, d’entre vuit i quinze anys.
El responsable de la XEF a Lloret, Quique Gonzalo, ha explicat que el fet d’haver retardat les dates per problemes de calendari ha fet que s’incrementi molt la participació. Tot i així, creu que es massa tard i la intenció és, en properes temporades, recuperar la data d’inicis de juny.
En total, participaran al torneig 24 equips de les categories benjamí, aleví i cadet. A banda dels equips lloretencs, provenen d’Itàlia, França, Israel, La Rioja, Navarra, Saragossa i Tarragona. L’objectiu principal no és guanyar, sinó tancar la temporada de manera lúdica.
Tots els equips són masculins i des de la XEF es marquen l’objectiu de crear una secció femenina de cara a propers tornejos.
El torneig d’aquest cap de setmana es disputarà al camp municipal d’esports i al del Molí. Serà aquest dissabte al llarg de tot el dia i aquest diumenge al matí.