Albert Batllosera continuarà una temporada més com a entrenador del Club de Futbol Lloret. El tècnic vidrerenc ha acceptat l’oferta de l’entitat i seguirà al capdavant de la primera plantilla per setè any consecutiu. D’aquesta manera, el club s’assegura una de les peces més importants de cara a començar a formar l’equip del curs vinent. De nou, competiran en la Lliga Elit, després de certificar la permanència matemàtica aquest passat cap de setmana.
Albert Batllosera -que també va ser, anys enrere, jugador del conjunt lloretenc- assenyala que la seva renovació “va lligada al projecte, s’estan fent bé les coses” al Club de Futbol Lloret.
El tracte per part del club, la categoria de la competició i la proximitat amb el seu municipi de residència, Vidreres, han estat els punts decisius per acceptar l’oferta de renovació. “És un club on em sento molt cuidat i on jo puc créixer com a entrenador”, conclou.
Amb la continuïtat de l’entrenador ja tancada, des del Club de Futbol Lloret ja treballen en la confecció de la plantilla de la pròxima temporada.