La lloretenca Laura Betés ha publicat el seu primer llibre “Noah. Inhala y exhala magia”, que ha creat juntament amb Marina Tarragó la qual n’ha fet les il·lustracions. Es tracta d’un recull de contes per ajudar els infants a gestionar millor l’emoció de la frustració.
Laura Betés, psicòloga experta en dol i psicologia perinatal, explica que el primer pas és identificar la ràbia i després aprendre-la a gestionar amb límits. Conclou que “el conte explica que és bo enfadar-se però sense fer mal als altres ni a un mateix”.
El conte, que té la Noah com a protagonista, proposa de gestionar la ràbia a través d’una neu màgica que es respira i que ajuda els infants. Tot plegat serveix per ajudar els petits a treballar la salut mental i tenir eines que també els serviran quan siguin grans.
El conte ‘Noah. Inhala y exhala magia’, de Laura Betés i amb il·lustracions de Marina Tarragó, el ven la mateixa autora i també es pot trobar a les seus de les associacions Pas a Pas, Punt d’Equilibri, ben aviat en diferents llibreries i també a Blanes.