23.3 C
Blanes

Aquesta tarda comença l’escola d’estiu del PP, que se celebra a Lloret fins dissabte

La inauguració anirà a càrrec de María Dolores De Cospedal, Alícia Sánchez-Camacho i Enric Millo. Dissabte vindrà Mariano Rajoy.

Sánchez-Camacho i De Cospedal inauguraran el congrés
Sánchez-Camacho i De Cospedal inauguraran el congrés

Aquesta tarda arrenca a Lloret l’escola d’estiu del Partit Popular. Des d’avui i fins dissabte, l’hotel Olympic acollirà ponències i reunions en què s’abordaran, entre altres temes, el futur de Catalunya i els comicis del 27-S. S’espera que la inauguració d’aquestes jornades anirà a càrrec de la secretària general del PP, Maria Dolores de Cospedal, la presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho i el portaveu dels populars al Parlament català, Enric Millo.

El marcat caràcter preelectoral de l’escola el mostren no només els assumptes a tractar sinó també els participants, que no seran només càrrecs populars. Hi haurà directius d’empreses establertes a Catalunya i representants de col•lectius socials d’arreu del país. La vicesecretària d’Estudis i Programes de la formació, Andrea Levy, ha explicat que els populars han escollit per a la cita Lloret de Mar i, en extensió, Catalunya perquè volen demostrar el seu compromís amb els comicis però, sobretot, amb els catalans. Segons Levy, volen explicar que la seva acció de govern està centrada en el futur d’Espanya, en què Catalunya també està molt present. Com hem dit, aquest esdeveniment es clausurarà aquest dissabte amb la presència del president Mariano Rajoy.

Segons fonts populars, l’escola d’estiu és la primera gran cita del partit en aquesta recta final de legislatura que desembocarà a les eleccions generals.

Demà, al BDBH, tenim previst parlar amb la vicesecretària Andrea Levy per conèixer com s’està desenvolupant aquesta jornada de treball a Lloret i quines són les principals conclusions que s’han extret de les diverses ponències programades.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.