24.4 C
Blanes

Arriba el Carnaval amb un cap de setmana farcit d’activitats

Entre les novetats, la Reina Carnestoltes arribarà a la plaça Piferrer i la rua de dissabte començarà a les 17 hores.

La Tapeta, al concurs al lloc de treball del Carnaval 2023
La Tapeta, al concurs al lloc de treball del Carnaval 2023
Isabel Bernal i Cristina Relat

Arriba el Carnaval. Aquest cap de setmana, Lloret de Mar es disfressarà per celebrar la festa més esbojarrada de l’any, que comptarà amb un gruix d’activitats, entre la rua, concursos, concerts i el lliurament de premis.

Aquest any, la reina Carnestoltes és Cristina Relat, una veïna molt arrelada a la vila, a les associacions, al teatre i, evidentment, al Carnaval.

“Ja tinc feina amb dues disfresses i només em faltava Reina Carnestoltes! Però em fa molta il·lusió, no m’ho esperava”

Cristina Relat

L’arribada de la Reina Carnestoltes es farà aquest divendres al vespre. La sortida serà a les set des del Puntet de l’avinguda de Vidreres i, com a novetat, s’arribarà a la plaça Piferrer, tal com explica la regidora de Cultura i Festes, Isabel Bernal, que afegeix que hi haurà l’actuació dels lloretencs Paco La Voz & Bertran’s Show, a banda de la botifarrada popular del Xino-Xano.

“L’arribada de la Reina Carnestoltes aquest any serà a la plaça Piferrer, on us esperem a tots disfressats”

Isabel Bernal

Una altra novetat d’aquest any és que la gran rua de dissabte a la tarda començarà a les cinc, i no a les quatre, com era habitual.

“És una petició de les colles llargament demanada, no només perquè tenen més temps de preparar-se, sinó que hi ha algunes disfresses que llueixen més quan és una mica més fosc”

Isabel Bernal

Com cada any, la desfilada es repetirà diumenge al migdia, a partir de les dotze. Tant dissabte com diumenge, hi haurà una dotzena de colles desfilant.  

Però abans de tot això, aquest divendres al matí es farà el concurs de disfresses al lloc de treball i dissabte, el de disfresses al carrer. Aquest cop, no hi haurà la rua de les escoles, perquè divendres tenen festa.

De cara a dissabte a la nit, l’Ajuntament organitza, amb la col·laboració de l’associació Sa Romana, un concert al pavelló municipal d’esports. S’ha programat per les onze de la nit, amb el grup Sixtus i el dj Dudux.

I diumenge a la nit l’esperat moment de l’entrega de premis en una nit també plena de música que començarà a dos quarts de deu, al pavelló municipal d’esports.

El Carnaval es tancarà, com sempre, Dimecres de Cendra, amb l’enterrament de la sardina, en què es llegirà el testament, hi haurà ball popular i el Xino-Xano repartirà cigrons i peix per a tothom.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.