Aquest diumenge, l’Ajuntament organitza una pedalada popular amb l’objectiu de fomentar l’ús de la bicicleta al municipi.
El regidor de Mobilitat, Joan Escalona, explica que l’activitat, que s’adreça a tota la família, està oberta a totes les edats i nivells i no és competitiva, sinó que es tracta de passar una bona estona pedalant.
“L’objectiu és fomentar l’ús de la bicicleta amb els veïns, és una pedalada molt popular i planera, dissenyada perquè passi per una gran part de carrer on s’ha implementat el carril bici”
Joan Escalona
La convocatòria és diumenge a les onze del matí a la Plaça de la Vila.
“Sortim de l’ajuntament, agafem Just Marlès, anem fins a Can Sabata, fins al Mercadona i tornem passant per l’escola Àngels Alemany, el Pompeu Fabra i tornem cap al passeig”
Joan Escalona
Les persones interessades s’hi poden apuntar gratuïtament a través de la pàgina web municipal. Els 200 primers inscrits rebran un obsequi.
Val a dir que a partir de les nou del matí, a la mateixa Plaça de la Vila, hi haurà el servei gratuït d’ITV de bicicletes, per qui vulgui fer-los una petita revisió.
La pedalada popular s’havia de fer al setembre, dins de la Setmana de la mobilitat europea, però es va haver de posposar per culpa del mal temps.