‘Art en confinament’ és una exposició col·lectiva que es pot visitar aquests dies a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC), a la planta baixa de l’Ajuntament. La formen quadres i pintures elaboradores per 8 artistes –tant de Lloret com de les rodalies- que exposen les seves creacions fetes durant l’estat d’alarma a causa de la pandèmia.
Els artistes són Dani Bruzos, Ivon Oviedo, Juan Velasco, Paco Moreno, Marc Roca-Causachs, Magalí Colomer, Eva Ramos i Àlex Ragull. No hi ha una única temàtica que sigui comuna a les diferents obres, que sumen una 15a. Tot i que sí alguna fa referència a la crisi sanitària de la COVID-19.
Un dels participants, Dani Bruzos, exposa que tenen un grup de Whatts App on hi pengen les seves creacions i van veure que hi havia “prou material per fer una exposició”.
Les obres exposades formen part de diferents corrents: des de realisme a cubisme o surrealisme. Denoten inquietuds diverses i molt personals, com ho són els artistes que conformen la mostra col·lectiva ‘Art en confinament’. Una de les seves voluntats és anar sumant més artistes i poder exposar en algun espai més gran, com la Biblioteca.