El Torneig d’Any Nou de l’Associació Blanc Blava i la XEF de Lloret arriba al seu 20è aniversari. Serà una nova edició d’aquesta competició amistosa per donar la benvinguda al 2025, amb la presència de 1.000 persones, entre participants i acompanyants.
El torneig comença aquest divendres i s’allargarà fins al diumenge, en les etapes benjamí, aleví, infantil i cadet. Hi haurà equips de diferents països com Israel o Itàlia, i altres de diversos punts de l’estat espanyol, com Saragossa, València, Navarra o Madrid. A més, també hi haurà clubs catalans i locals, com la mateixa Blanc Blava Lloret o el Club de Futbol Lloret.
El president de l’entitat organitzadora, Quique Gonzalo, celebra “el 20è aniversari i esperem que tot surti bé, que hi hagi molta esportivitat”.
“Esperem que el Torneig d’Any Nou sigui una festa de futbol”
Quique Gonzalo
El 20è Torneig d’Any Nou es disputarà als tres camps de futbol de Lloret: el Municipal, el del Molí i les Pistes d’Atletisme.