Bakr El Asri s’ha proclamat campió de Catalunya en la prova dels 1.500 metres llisos. L’atleta del Lloret – La Selva va protagonitzar una gran cursa en què va aconseguir, a més, marca personal, marca mínima d’Espanya i rècord del campionat, amb 3 minuts 58 segons i 54 centèsimes.
En Bakr no és l’únic corredor del Lloret – La Selva que hi va participar. També va córrer Marek Egusquiza, que va acabar en el quart lloc de la prova dels 800 metres llisos, a només 3 centèsimes d’obtenir la medalla de bronze. El mateix corredor també va participar en els 60 metres tanques, amb un vuitè lloc.

A més, Marc Domènech, en la prova dels 200 metres llisos, va ser el tretzè classificat.
Això va ser dissabte, l’endemà, diumenge, es van disputar les finals del Trofeu de Promoció en salt de llargada, amb cinc representants de l’entitat. En categoria sub12, Roger Merideño va ser el guanyador, amb una tercera posició per Guillem Valentí i un cinquè lloc per Jan Valentí. En categoria sub14, cinquena plaça masculina per Dani Busch i dotzena posició femenina per Arlet Serra.
El Campionat de Catalunya i les finals del Trofeu de Promoció s’han celebrat aquest cap de setmana la pista coberta de Sabadell.