23.3 C
Blanes

BDBH – 11 JUNY 2019

Avui obrim el magazine informatiu matinal de la ràdio de Lloret de Mar explicant-vos que el sector de l’oci nocturn reclama un alcalde de nit per a Lloret de Mar i Blanes. Es tracta d’una figura que ha d’ajudar a reduir els conflictes durant la franja horària de les nit, en zones on hi ha una activitat d’oci important, com és el cas de Lloret.

La petició s’ha fet des de la Federació Catalana d’Associacions d’Activitats Recreatives Musicals, la Fecasarm, que creu que seria una bona mesura. A més, considera que la gestió política per resoldre aquests conflictes no ha estat positiva. Per aquest motiu, reclamen que els dos municipis tinguin un alcalde de nit. La primera ciutat en crear aquesta figura va ser Amsterdam, l’any 2012. Després s’hi van afegir altres i, actualment, n’hi ha 45 amb aquest servei com, per exemple, Tòquio, Londres, París o Nova York. A l’Estat espanyol, però, encara no n’hi ha cap.

Entrevista a  Joaquim Boadas, president de la FECASARM, per saber els detalls d’aquesta reclamació per a gestionar els conflictes del sector de la nit.

Entrevista a Jordi Orobitg, regidor en funcions d’ERC, perquè el partit refusa l’oferiment de formar equip de govern amb el PSC i Lloret en Comú. Argumenta que ha de prevaldre el respecte per a la llista més votada, que és Junts per Lloret, i opina que la proposta efectuada per a un govern d’esquerres pretén “la divisió de l’independentisme”, també parla de la Fira dels Americanos del pròxim cap de setmana.

Expliquem que en Lluís Franch és el nou gerent de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva. Agafa el relleu d’Iñaki Garcia al capdavant de l’ens.

Entrevista a Joaquim Martin, cap de la policia local, ja que a partir del mes de juliol Lloret de Mar tornarà a comptar amb informadors cívic nocturns, que tenen per objectiu fer aplicar les ordenances de civisme.

Entrevista a Oscar Novillo, gerent de la Federació de Volei Platja, per valorar el campionat de Catalunya disputat al nostre municipi. Els guanyadors de la 4a prova han estat Lluís Badosa i Fran Plaza, en homes, i Erika Kliokmanaite i Nuria Bouza, en dones.

Finalment coneixem un pintor australià. Lukos Hey exposa els seus quadres des d’aquesta setmana i fins a finals de mes a l’Espai Marina. Pinta paisatges i edificis amb un estil molt personal, que barreja impressionisme i cubisme.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per...

Vintage – 4 Juliol 2025

Les cançons llegendàries i més importants de la teva vida

Bon Dia Bona Hora – 4 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.