Avui expliquem que Lloret obrirà una oficina de turisme a la plaça Pere Torrent.
La nova oficina, que farà tancar el punt d’¡nformació de la terminal d’autobusos, es finança amb la subvenció que arribarà ben aviat dins del Pla de Foment del Turisme.
Són 400.000 euros, que permetran dur a terme tot tipus de millores dins de l’àmbit del turisme, l’accessibilitat i com a destí intel·ligent.
Un altre projecte previst és LLORET IN LIGHT, en què la llum i els espais més atractius seran els protagonistes de la mà de l’artista britànic Tom Carr.
També s’inclouran millores que ja s’estan fent, com l’abalisament del litoral amb les Vies Braves o la reconstrucció d’una casa a Puig de Castellet.
Entrevista a Jaume Dulsat, alcalde de Lloret, per saber detalls d’aquest anunci avançat a la presentació de la Cuina del Peix de l’Art.
Entrevista a Albert Robert, regidor de Cultura, perquè s’han obert les inscripcions per a l’Aula de Teatre per a Adults, que arriba a la desena edició, amb l’objectiu d’aficionar els veïns al teatre i crear públic.
Entrevista a la mítica formació Rumba Tres, en motiu de la projecció del documental que explica la seva emotiva trajectòria “De ida y vuelta” ahir al teatre de Lloret.*
Sabrem què opinen els alumnes del Pla de Transició al Treball, del PTT, de l’exposició SEX O NO SEX del Puntet, que van visitar fa uns dies.