21.9 C
Blanes

BDBH – 14 MAIG 2020

Aquest dijous, a l’informatiu de primera hora, destaquem que aquest diumenge Lloret se suma a la celebració del dia contra l’LGTBIfòbia. La commemoració aquest any arriba amb el lema “Trencant el silenci”. A Lloret, l’Ajuntament farà una taula d’experiències que s’emetrà virtualment perquè tothom la pugui seguir i, a més, la Caravana de les Arts ha preparat una performance titulada “Vibrations”. Per dur-la a terme, l’entitat demana la col·laboració de la ciutadania.

Entrevista a Cristina Catalán, membre de la Caravana, per conèixer tots els detalls de la iniciativa.

El pròxim dilluns podríem entrar a la fase 1 de l’estat d¡alarma, ja que la Generalitat ha demanat al Govern espanyol que permeti entrar a aquesta fase les regions sanitàries de Girona, Lleida i Catalunya Central. Detallarem què representa entrar a la fase 1.

Entrevista a Lara Torres, regidora de Comerç, Bars i Restaurants, perquè l’Ajuntament ha començat a repartir 7.000 mascaretes per als sectors comercial i de restauració. En concret, 3.000 són per als treballadors i les altres 4.000, per als clients.

El consum quan acabi la pandèmia serà més auster i sostenible. És la conclusió a la qual ha arribat el lloretenc Albert Vinyals, expert en consum, a través d’una empresa feta a Escodi, l’Escola de Comerç i Distribució. Escoltem les seves declaracions.

Entrevista a Jordi Martí, president de la Taula Gironina de Turisme, perquè avui duran a terme una nova sessió de Webinar. Se centraran en conèixer la situació actual i les perspectives que tenen diferents destinacions de la província gironina. Entre les ponents hi haurà la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan.

Acabem parlant amb dues dones que formen una parella lingüística de l’Oficina de Català. Entrevista a Nora Vila i Maribel Álvarez que ens expliquen com ho han fet per no perdre el contacte en aquesta època de confinament.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per...

Vintage – 4 Juliol 2025

Les cançons llegendàries i més importants de la teva vida

Bon Dia Bona Hora – 4 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.