Avui us informem que PODEM i LLORET EN COMU presenten les seves candidatures, en actes diferents, aquest cap de setmana. Aquest dissabte, el grup municipal de Podem presentarà la seva candidatura per a les pròximes eleccions a Lloret de Mar. Ho farà per separat de Lloret En Comú, la coalició amb la qual en teoria van plegats ICV-EUiA i PODEM, la qual l’endemà diumenge presentarà els primers noms de la llista.
Pel que fa a l’acte de Podem, s’anunciaran les candidatures de les poblacions de Lloret, Blanes, Malgrat de Mar i Santa Cristina d’Aro. Serà al Centre Cívic del Rieral, aquest dissabte, a les 11 del matí. L’acte, que comptarà amb la presència de la Secretària General de Podem Catalunya, Noelia Bail, i del Secretari de Municipalisme i Portaveu, David Clarà, servirà per donar a conèixer el projecte de la formació. Per la seva part, Lloret En Comú també farà la presentació de la seva candidatura a la vila. L’acte serà aquest diumenge, al Puntet, a partir de les 12 del migdia. Es donaran a conèixer els primers 11 noms de la llista electoral.
Entrevista a Gabriella Attene, la candidata de PODEM a Lloret, i a Xavier Rodríguez Pacios, portaveu del grup municipal d’ICV-EUiA, sobre la possibilitat d’unir forçes de cara a les pròximes eleccions municipals.
Entrevista a Iván Soriano, membre del grup #lasinfluencers, perquè han organitzat per demà dissabte un mercat de roba de segona mà.
Entrevista a Helena Cuesta, artista, que representa “La caja de los cuentos” aquest dissabte a la Biblioteca Municipal, diferents històries a través d’una sèrie d’objectes que portarà a la seva caixa de contes.