Avui expliquem que la platja de Fenals compta amb Wi-Fi gratuït. L’Ajuntament fa un pas endavant i amplia el servei de Wi-Fi gratuït a la platja de Fenals. Es tracta d’una novetat d’aquest estiu, anunciada dies enrere en roda de premsa.
L’any passat, la novetat va ser a la platja central, que han donat bons resultats, i enguany és la de Fenals. Per tant, les dues platges més importants de la destinació ofereixen aquest servei als banyistes. Interessa els turistes que passen les seves vacances a Lloret, especialment els que no tenen dades pròpies per navegar per Internet.
La manera de connectar-se és senzilla. Els usuaris només han de cercar l’opció @LloretdeMar i poden navegar per Internet de manera il·limitada. La xarxa Wi-Fi també ofereix informació sobre esdeveniments com ara la Festa Major i l’agenda d’activitats del municipi.
Escoltem declaracions sobre aquest tema de l’alcalde Jaume Dulsat.
Entrevista a Cristian Fernández, regidor de Joventut, que fa balanç de les persones que s’han apuntat al programa Garantia Juvenil, que pretén combatre l’atur juvenil.
Entrevista a Jordi Orobitg, regidor de Medi Ambient, per saber els detalls de les palmeres de grans dimensions que s’han col·locat al carrer Ramon Casas, al barri de Fenals.
Entrevista a Albert Robert, regidor de Cultura, que convida a gaudir de l’exposició de la galeria Elysium que ha obert portes fa uns dies a Can Saragossa. Hi ha artistes de primer nivell, com Casas, Dalí o Sorolla. L’accés és gratuït.
Acabem recordant que aquest dimarts es projecta cinema a la fresca al Puntet. En concret, ROGUE ONE, de la saga de LA GUERRA DE LES GALÀXIES.