24.4 C
Blanes

BDBH – 26 NOVEMBRE 2015

Entrevista a Carmela Fortuny, secretària d’Inclusió Social i de Promoció de l’Autonomia Personal, sobre la selecció de Lloret de Mar per a formar part del programa pilot contra la pobresa, Invulnerables.

Entrevista a Mònica Cunill, regidora de Benestar i Família, per donar la seva opinió respecte a la participació de Lloret en el programa pilot contra la pobresa, Invulnerables.

Entrevista a Jordi Xuclà, candidat per Girona de Democràcia i Llibertat, qui parla de la seva visita al nostre municipi i la seva reunió amb empresaris turístics.

Entrevista a Sergi d’Assís, prefecte de l’Escolania de Montserrat, en motiu de l’actuació prevista aquest divendres a l’església parroquial.

Entrevista a Cristina Pané, presidenta de l’entitat Catalunya Contra el Càncer a Lloret, qui organitza el sopar de les dones contra el càncer de mama previst pel dimecres 2 de desembre.

Entrevista a Joan Moret, president del Cine Club Adler, sobre les projeccions d’un documental i una pel·lícula infantil programades per avui dijous i el pròxim diumenge respectivament.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per...

Vintage – 4 Juliol 2025

Les cançons llegendàries i més importants de la teva vida

Bon Dia Bona Hora – 4 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.