Avui expliquem que s’obren les inscripcions de la Lloret Street Shopping amb preus més irresistibles que mai. Aquest diumenge els carrers del centre de la vila seran l’escenari d’una nova edició de la Lloret Street Shopping, coneguda anteriorment com la Botiga al Carrer. L’esdeveniment, obert només per a socis, consisteix en donar una segona oportunitat als estocs i excedents dels prestatges. A més, s’hi organitzen altres activitats com, per exemple, un espai gastronòmic a la plaça de l’Església i una àrea d’esbarjo infantil a la plaça del Carme.
Entrevista a Francesc Alsina, gerent de l’Associació de Comerciants de Lloret, per saber com es presenta aquesta nova edició de la que era la botiga al carrer.
Entrevista a Francesc Marquès, vicepresident del Club Natació, perquè s’ha obert el període d’inscripcions de cara a la nova temporada. A més, l’entitat continua treballant per impulsar una nova secció de waterpolo.
Entrevista a Marc Roca-Cussachs Coll, artista i nét del reconegut Ramon Coll i Rodés, que exhibirà una nova exposició a l’espai Marina, als baixos de l’ajuntament. La mostra es podrà visitar des d’aquest dijous, 1 de setembre, fins a finals de mes.
Entrevista a Montse Viñuelas, membre de la companyia Joan Juggler, que comenta l’espectacle previst per divendres de globoflèxia, diàbolo, jocs i malabars amb foc. El pati anglès de la Biblioteca Municipal acull l’activitat titulada Cercacirc.