Avui obrim el programa amb una notícia ben curiosa: hi ha dofins, balenes i taurons a dues milles de la costa de Lloret. Es poden contemplar, des d’una barca. A això es dedica una empresa que s’ha posat en marxa aquesta temporada. Ecosafari és el nom d’aquesta companyia, que cada dia fa unes quantes sortides en barca. La finalitat és portar els seus clients a albirar animals marins de grans dimensions com que normalment només es poden veure en zoològics o aquaris. Escoltem un científic del Centre d’Estudis Avançats de Blanes, Quique Ballesteros, i entrevistarem Pere Planas, d’Ecosafari.
D’altra banda, ens fem ressò que es reemprenen les activitats de descoberta de la natura, els dissabtes de setembre i octubre, i amb una novetat. La comentem amb Eli Keegan, de Lloret Turisme.
Amb Jordi Orobitg, diputat lloretenc de Junts pel Sí, valorarem el fet que s’hagi fet pública la llei de desconnexió de l’Estat més important, la que farà de constitució provisional si guanya el sí al referèndum.
A la segona part, anunciem que s’han obert les inscripcions en línia per a la Picasso Run, en què els participants queden farcits de pols de colors. Entrevistem un dels organitzadors, l’atleta Àngel Mullera.
Després sabrem detalls de la nova temporada del Team Albino, club de boxa i kickboking. En parlem amb el seu responsable, Albino Orquera.
I recordem que avui hi ha el concert de Gospelsons aixi com el teatre al carrer amb els bascos The Funes Troup.