Blanco i El Bannouri, tots dos de La Sansi, correran a la Cursa del Corte Inglés

Partit importantíssim del CF Lloret per sortir de la zona de descens.

Blanco i El Bonnouri

José Luis Blanco, de La Sansi, correrà la 38ena edició de la Cursa del Corte Inglés de Barcelona, una de les més prestigioses d’Europa. Serà aquest diumenge a dos quarts de 10 del matí, en un recorregut de 10.766 metres pels carrers més cèntrics de la ciutat. L’atleta lloretenc ha participat en les tres darreres edicions, pujant al podi, en tercer lloc. Blanco estarà acompanyat per un altre atleta de La Sansi, es tracta de Mourad El Bannouri.

El Club Hoquei Lloret jugarà contra el Vic, en la jornada 23 de l’Ok Lliga. Serà aquest dissabte, a dos quarts de 10 del vespre, en el Pavelló Municipal d’Esports. Els homes que entrena Manel Barceló volen refer-se de la derrota per 4-1 que van encaixar el passat dimarts a la pista del Vendrell i tornar a retrobar-se amb la victòria com a locals. Tot i que ja fa dues setmanes que no guanyen, els lloretencs compten amb un marge ampli de 6 punts respecte dels llocs de descens. Ara mateix, l’equip és desè, amb 26 punts.

Passem al futbol. El Club de Futbol Lloret ha caigut en zona de descens i necessita la victòria per abandonar la part baixa de la classificació. No ho tindrà fàcil. Els homes d’Edu Urdiales, que són quinzens amb 29 punts, es desplacen al camp del segon classificat. Es tracta de la Unió Esportiva Sants, que suma 45 punts i que vol el triomf per intentar situar-se al capdavant de la classificació. El partit serà aquest diumenge, a les 12 del migdia. Per aquesta jornada, els lloretencs recuperen els sancionats Pol Gómez i Álex Lobo. Un altre dels jugadors que estarà a disposició del tècnic és Carlos Gómez, que ja ha rebut l’alta mèdica després de 8 mesos de lesió.

En futbol femení, la Penya Barcelonista rebrà la visita del Molins de Rei. Serà aquest diumenge, a les 5 de la tarda, en el Camp del Molí. Les rivals són les terceres, mentre que les lloretenques, recordem, ocupen l’últim lloc de la classificació.

En futbol sala, desplaçament del Club Unió Futbol Sala Lloret a la pista de la Penya Barcelonista Johan. Serà aquest diumenge, a les 5 de la tarda. Els lloretencs són els últims classificats i vénen de caure de manera contundent, per 1-8, contra el Mataró. Els rivals estan situats en un tranquil desè lloc.

Per la seva part, el Lloret Esportiu Futbol Sala no jugarà, a causa de la jornada de descans a la Primera Divisió Nacional.

En bàsquet, el sènior femení del Bàsquet Lloret rebrà el penúltim classificat de la Tercera Catalana, el Sant Feliu. Serà aquest dissabte, a tres quarts de 8 del vespre, en el Pavelló del Molí. Les lloretenques arriben a la cita després de superar el Fornells en l’anterior jornada, i situades en el cinquè lloc de la classificació, amb la intenció d’escalar posicions.

En voleibol, el Club Volei Lloret buscarà la cinquena victòria consecutiva de la Fase de Permanència de la Segona Divisió. Visitarà la pista d’un rival directe, el Sant Just. Serà un encontre molt important i decisiu, ja que, si guanyen, les lloretenques se situarien a només 2 punts dels llocs de salvació. El partit serà aquest dissabte, a les 5 de la tarda.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.