23.3 C
Blanes

Bon Dia Bona Hora – 13 Novembre 2020

Avui destaquem que Lloret de Mar preveu recuperar entre el 70 i el 85% de les pernoctacions de cara a l’estiu del 2021. L’alcalde de la destinació, Jaume Dulsat, creu que les mesures sanitàries aplicades durant aquest estiu han funcionat i per això estan treballant en començar a preparar la propera temporada turística.

De fet, els hotelers han avançat que ja “s’estan signant contractes” amb touroperadors respecte al 2021, tot i que s’estan negociant el cost de les cancel·lacions a última hora. Tot i així, l’alcalde ha avançat que si la vacuna es llança a principis d’any, es podria superar el milió de visitants a finals d’estiu, una xifra molt similar a la que hi havia abans de la pandèmia.

Aquestes dades s’han fet públiques aquest dijous en la presentació del pla de transformació digital de la destinació, el qual serà l’eix principal de l’estratègia de Lloret de Mar per afrontar la temporada turística del 2021.

Escoltem l’alcalde i altres responsables durant la celebració d’aquest acte de presentació.

També expliquem que avui s’inaugura a Blanes, en els accessos per part de Lloret, la nova botiga de la cadena francesa Decathlon. L’establiment ocupa 3.000 metres quadrats i compta amb 162 places d’aparcament.

Avancem que Ciutadans presentarà una moció per regular la instal·lació de terrasses a la via pública. Aquesta seria consensuada amb el sector de la restauració i mantenint l’ampliació actual. Segons el grup municipal a l’oposició és una mesura necessària que afecta uns 500 locals a la vila. Ampliem la informació amb el regidor i portaveu Jordi Hernández.

Ens posem al dia amb els esports. Parlem, en concret, de les últimes fites del pilot lloretenc Miquel Molina, i anunciem el partit que ha de jugar el Club Hoquei Lloret aquest cap de setmana. A veure si no hi ha positius que ho impedeixen en aquesta ocasió.

Entrevista a Joel López, és un localitzador d’exteriors, que ha portat aquest dimarts un equip per rodar un espot publicitari de cosmètics dels Estats Units a Sa Boadella. Li preguntem perquè han triat aquest emplaçament.

Avui, 13 de novembre, és el dia internacional de les llibreres. Sabem com ho celebren a Can Gallissà. En parlem amb Montse Sala. I també amb Met Pery sobre una destacada novetat musical.

Finalment, anunciem quina és la frase guanyadora del concurs que organitza l’Aurora de cara al 25N, dia internacional contra la violència masclista. També direm quantes propostes han arribat enguany i de quines procedències.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per...

Vintage – 4 Juliol 2025

Les cançons llegendàries i més importants de la teva vida

Bon Dia Bona Hora – 4 Juliol 2025

L'informatiu matinal

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.