Atenció aquelles persones vacunades amb Astrazeneca perquè avui comencen a administrar la segona dosi.
El Departament de Salut de la Generalitat comença avui a administrar les segones dosis de la vacuna, en concret, al col·lectiu de treballadors essencials de menys de 60 anys. Això sí, per defecte se’ls administrarà la segona dosi de Pfizer i, si volen que sigui d’Astrazeneca, hauran de signar un consentiment específic. Al BDBH d’avui en donem els detalls.
Parlem amb la directora del a cadena Guitart Hotels, Cristina Cabañas, per saber com afronten la nova temporada. Fa pocs dies que han reobert després de mesos tancats per la pandèmia i sabem que han aprofitat per reconvertir la seva oferta.
En plana política, donem els detalls de les mocions que presenten al proper ple municipal Cs i Força Lloret. Els primers, demanen, d’una banda, que es reclami a les administracions supramunicipals que els locals d’oci nocturn puguin tornar a obrir; i, d’altra banda, que es declari Lloret municipi “pet friendly”. Els segons, Força Lloret, volen que l’Ajuntament actuï perquè els establiments tancats retirin els rètols de la via pública. El ple se celebra dilluns vinent, a les 16.30 hores via telemàtica.
Expliquem que la pastisseria Frigola celebra el seu centenari. Donem veu al pastisser Arseni Frigola, a clients i dependentes de l’establiment i al regidor de Promoció Econòmica, Jordi Orobitg.
Escoltem al regidor d’Urbanisme, Albert Robert, perquè que ja s’han acabat les obres de modernització de l’estació de bombament d’aigua potable Puig de Castellet. Unes tasques que han anat a càrrec de l’Ajuntament, a través d’Aqualia, l’empresa adjudicatària del projecte promogut i licitat pel consistori.
Acabem recordant que avui, dijous 27 de maig, la Filmoteca de Catalunya, situada a Barcelona, projectarà “La piel quemada”. Una pel·lícula rodada a Lloret de Mar fa més de 50 anys