19.6 C
Blanes

Canvi de data de la pujada al Mongròs del Centre Excursionista, que serà l’1 de desembre

L'entitat ha canviat el dia per no coincidir amb els Corriols de l'Àvia de BTT.

La pujada al Montgròs de l'any passat (Centre Excursionista de Lloret)
La pujada al Montgròs de l'any passat (Centre Excursionista de Lloret)
Marco Ramírez

El Centre Excursionista de Lloret ha canviat la data de la Pujada al Montgròs i el segon concurs de truites que tenien previst dur a terme aquest proper diumenge, 17 de novembre. La nova data és l’1 de desembre.

El motiu del canvi és la coincidència de la data amb la celebració de la cursa BTT Els Corriols de l’Àvia, que transcorre pels mateixos camins per on els excursionistes faran la pujada al Montgròs. Per la seguretat de tots els participants, s’ha decidit canviar el dia de la sortida, tal com ha explicat el president del Centre Excursionista de Lloret, Marco Ramírez.

“Per poder garantir la seguretat de tots els participants, hem decidit fer aquest canvi i poder realitzar les dues activitats sense incidents”

Marco Ramírez

La pujada al Montgròs suposarà un ascens al cim més alt de Lloret. Els participants recorreran 15 quilòmetres, amb 350 metres de desnivell tant positiu com negatiu. A dalt del cim, es durà a terme el segon concurs de truites, també a càrrec de l’entitat.

Els interessats en formar part de l’activitat han de fer inscripció prèvia. Hi ha temps fins al 28 de novembre.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.