19.6 C
Blanes

Carles Carbonell se suma al llistat il·lustre de pregoners de Sant Romà

Tant el pregó com els altres actes queden postposats a dimarts vinent, a causa de la mort de Joan Domènech.

Carles Carbonell, com a jurat de Carnaval al 2016.
Carles Carbonell, com a jurat de Carnaval al 2016.

El pregó de la festa major de Sant Romà a càrrec de Carles Carbonell queda posposat per dimarts vinent a causa de la mort de Joan Domènech. Tant el discurs com les altres activitats, la batucada i la sopa de l’àvia, tindran lloc el mateix 14 de novembre.

Carles Carbonell, nascut l’any 1968, ha estat escollit com a pregoner per ser l’ànima del Puntet. Considerat un referent per als joves de la vila des de fa més de 30 anys, és a més una persona molt implicada en les associacions locals. Com el Xino Xano, l’esplai Dofins, Casal de l’Obrera o el club de rem Holelers.

La història del pregó de la festa major de Sant Romà es remunta a l’any 1977, en què el primer pregó va anar a càrrec de Narcís Jordi Aragó. Des de llavors hem tingut prop de 50 pregoners i pregoneres a Lloret.

Maria Àngels Font, als estudis de la CNN
Maria Àngels Font, als estudis de la CNN, pregonera del 2022.

Si bé la majoria han estat triats pel seu tarannà i vàlua personal -com Joan Domènech, Germinal Ros, Xavier Albertí, Isabel-Clara Simó o la cantant Nina-, altres s’han escollit com a representants d’una associació o col·lectiu. Com per exemple la plataforma Estimem Lloret, els Specials Olympics, els veïns de Can Carbó, Mas Baell o Les Alegries.

Al llistat il·lustre de pregoners de Sant Romà s’hi han sumat, en els darrers anys, Maria Àngels Font, Salvador Pujós, Dani Torrent, Fermí Reixach o Toni Bach.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.