Casa Coco, un nou hotel ‘adults only’ a Lloret de Mar

L’hotel també compta amb un restaurant i un spa oberts a tot el públic.

Vista aèria de l'hotel (Casa Coco)
Irhad Katana
Casa Coco, un nou hotel ‘adults only’ a Lloret de Mar
00:00

Obre a Lloret de Mar un nou hotel destinat només a públic adult. És Casa Coco, un establiment amb 22 habitacions que, tal com explica el seu responsable, Irhad Katana, ofereix un ambient tropical i molt relaxat per a parelles o grups d’amics.

“L’objectiu del nostre hotel és donar als clients pau i de desconnexió de la vida estressant i una estada propera a una illa tropical”

Irhad Katana

Irhad Katana assegura que és una molt bona oferta per a Lloret de Mar i, a la vegada, la destinació és un atractiu molt gran per a la potencial clientela de l’establiment.

El restaurant Tribus (Hotel Casa Coco)
El restaurant Tribus està obert a tothom (Hotel Casa Coco)

L’hotel també compta amb un restaurant i un spa oberts a tot el públic.

“El restaurant Tribus vol fer viatjar el client amb el seu paladar a llocs d’arreu del món, com Grècia o Tailàndia, i també comptem amb plats locals”

Irhad Katana

El projecte de la Casa Coco va néixer el 2016, però la seva obertura s’ha retardat per culpa de la crisi del coronavirus. L’hotel, que va obrir les portes fa pocs dies, està ubicat a l’avinguda Rocagrossa, número 22, i el seu responsable té molt bones sensacions per aquesta temporada.

Les Oficines de Turisme de Lloret superen les 44.000 atencions en el primer semestre

En sis mesos, ja s'han registrat gairebé el 67% de totes les atencions registrades durant l'any passat.

Lloret reconeix 25 anys de col·laboració amb Nehar Travel

L'Ajuntament ha volgut agrair la trajectòria de l'agència de viatges macedònia i la seva vinculació amb la destinació.

Ja hi ha data per a la Nit del Turisme d’enguany

Se celebrarà el 24 de setembre al Teatre de Lloret amb una edició que coincidirà amb el 25è aniversari de Lloret Turisme.

Proactiva fa un balanç positiu de la temporada de platges a Lloret

El servei de salvament i socorrisme destaca els casos relacionats amb el calor, especialment entre usuaris d’Europa de l’Est.