El Club Hoquei Lloret fa un pas més cap a la permanència a l’OK Lliga

El futbol empata i hi ha victòries també en futbol sala, bàsquet i volei.

Els nois del CH Lloret després de la victòria

Josua Pérez i Edu Urdiales
El Club Hoquei Lloret fa un pas més cap a la permanència a l’OK Lliga

00:00



Triomf del Club Hoquei Lloret que suposa un pas de gegant en la lluita per la permanència. Els lloretencs van superar el Girona per 1-5, en el derbi gironí de l’OK Lliga. Els rivals es van avançar en el primer minut de joc, per mitjà de Raúl Pelicano, però els homes de Manel Barceló van aconseguir remuntar amb tres gols de Marc Grau, un de David Plaza i un altre d’Adrià Farré. El president de l’entitat, Josua Pérez dóna molta importància a la victòria. Amb aquest resultat, el Club Hoquei Lloret deixa el descens a 6 punts, situat en el novè lloc amb 25.

Seguim amb el Club de Futbol Lloret, que es va haver de conformar amb un empat a 0 davant del Sant Joan de Montcada. Les millors ocasions les va tenir el lloretenc Peti, amb dos xuts des de la frontal. Va ser un partit amb moltes interrupcions en el joc i que va deixar insatisfets als locals. A més, l’àrbitre del partit va aturar el joc en dues ocasions per insults des de la graderia, seguint el protocol “Zero insults”, que ha imposat la Federació Catalana de Futbol. L’entrenador de l’equip, Edu Urdiales valora la dinàmica de manera positiva. Amb aquest punt, el Club de Futbol Lloret en suma 39 però baixen al setè lloc.

Per la seva part, el Club Unió Futbol Sala Lloret va superar el Parets per 3-4 i se situa a només 1 punt de la zona d’ascens directe. Va ser un partit molt disputat. Els golejadors selvatans van ser Paul Newman, per partida doble, John Cuerva i Marc Ribera. Els lloretencs se situen tercers, amb 34 punts.

També va vèncer el Lloret Esportiu Futbol Sala davant del cuer de la competició, el Vall-llobrega, per 5-2. Mohamed Berzouz va fer quatre gols, i Jose Hernández en va fer un altre. L’equip de Conrado González és vuitè amb 27 punts.

Més victòries. El sènior femení del Bàsquet Lloret va superar el Montessori Palau, per 42-49. Amb aquest triomf, les jugadores de Berta Gibert i Pol Pont se situen en el cinquè lloc de la classificació, amb 32 punts.

I acabem amb el Club Volei Lloret, que segueix amb la seva dinàmica guanyadora. Les lloretenques van guanyar 3-0 contra l’Institut Montserrat Blau, amb parcials molt clars: 25-11, 25-21 i 25-7. L’equip lidera la classificació, amb 18 punts.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.