25.3 C
Blanes

Compte enrere per al Rally de Lloret

La prova de motor arriba aquest cap de setmana amb 120 equips participants i l'increment de pilots estrangers.

El Rally de Lloret, amb els cotxes estacionats al passeig marítim.
El Rally de Lloret, amb els cotxes estacionats al passeig marítim.
Guillem Pérez

L’onzena edició del Rally de Lloret comptarà amb 120 equips participants. La competició arrencarà aquest divendres, amb 162 quilòmetres cronometrats i diverses novetats en la configuració del recorregut.

Des de l’organització, es valora de manera molt positiva haver tornat a superar la xifra del centenar de participants. El director esportiu del Rally, Guillem Pérez, de l’empresa V-Line, destaca que “tornem a superar la xifra dels 100 participants, estem contents de la qualitat dels participants i de l’increment de pilots estrangers”. Especialment, “els pilots de França cada cop son més, principalment per proximitat i per la història de Lloret de Mar en les curses”.

Els participants hauran d’afrontar 162 quilòmetres cronometrats en un recorregut que comptarà amb trams invertits respecte de la passada edició. La primera etapa serà aquest divendres i serà nocturna, amb els trams de Cladells, Sant Hilari – Sant Julià i Coll de Ravell, que substitueix el d’Osor. Per dissabte al matí es farà la segona etapa, amb els trams de Tossa – Cadiretes, Àngels i Santa Pellailla.

Des de l’organització han volgut demanar molta prudència i col·laboració al públic que es desplaci als diferents trams, per tal que sigui un rally “segur” pels seguidors i també pels pilots.

Els dos punts de més importància i atractiu a Lloret seran, d’una banda, el Parc Tancat, que se situarà un any més al Passeig, on s’agruparan els cotxes esperant les sortides. I, de l’altra, el Parc d’Assistència, que tornarà a ubicar-se a l’Avinguda del Rieral, al davant de l’Hotel Evenia.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.