24.4 C
Blanes

Daniela Guillén guanya la primera prova del campionat d’Espanya de Motocross

La pilot de Lloret de Mar ha quedat en primera posició a les dues mànigues, en convertir-se en la pilot més ràpida de la graella de sortida.

Daniela Guillén, en la prova del cap de setmana a Cáceres (foto: Martin Muñoz).
Daniela Guillén, en la prova del cap de setmana a Cáceres (foto: Martin Muñoz).

Aquest cap de setmana ha començat el campionat d’Espanya de Motocross a Càceres, amb espectaculars sensacions per a l’actual subcampiona del món, Daniela Guillén. La jove de Lloret de Mar ha complert els seus objectius per a la cita: ha quedat en primera posició a les dues mànigues, en convertir-se en la pilot més ràpida de la graella de sortida.

Una de les metes de Guillén era millorar en velocitat. Ha treballat molt dur durant la pretemporada i aquest cap de setmana s’ha posat de manifest que l’esforç té els seus resultats. La lloretenca explica que “el circuit m’ha agradat molt, arribo al mundial en bona forma i crec que podem lluitar per guanyar”.

Daniela Guillén s’enfrontarà el proper cap de setmana a Arroyomolinos no només a les millors pilots del món, sinó també a un circuit excepcional, de caire tècnic, que no presenta canvis respecte a la temporada passada i on el públic serà un dels principals al·licients per a la jove pilot.

Aquest dissabte veurem l’arrencada del mundial, la cita on Daniela Guillén té molt clar el seu objectiu: pujar a dalt de tot del podi.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.