Derbi selvatà a la Primera Divisió de futbol, entre el Lloret i el Farners

Hi ha competició en tots els esports, excepte a l'OK Lliga, que s'ha aturat durant una setmana.

El CF Lloret en el viatge a Andorra

El Club de Futbol Lloret disputarà a casa el derbi selvatà de la Primera Catalana davant del Club Esportiu Farners. Els homes d’Edu Urdiales arriben en una dinàmica positiva de resultats, amb 5 jornades consecutives sense conèixer la derrota i després de superar l’Andorra per 1-2. Seguiran les baixes i el tècnic haurà de comptar amb diversos jugadors del filial per completar la convocatòria. Els lloretencs arriben a la cita en el dotzè lloc de la classificació, amb 16 punts, mentre que el conjunt rival és catorzè, amb 12 punts. El partit es jugarà aquest dissabte, a les 4 de la tarda, en el Camp Municipal d’Esports.

També en futbol, en la Preferent femenina, la Penya Barcelonista rebrà la visita del Sant Andreu. Serà aquest diumenge, a les 5 de la tarda, en el Camp del Molí.

Seguim el repàs de la jornada amb futbol sala. El Club Unió Futbol Sala Lloret es desplaçarà a la pista del Pineda de Mar, amb la necessitat de puntuar, en la seva lluita per mantenir la categoria. A causa del mal inici de temporada, encara que l’equip aconsegueixi guanyar, continuarà en zona de descens. La cita és aquest diumenge, a dos quarts d’1 del migdia.

Per la seva part, el Lloret Esportiu Futbol Sala també jugarà fora. Ho farà a la pista del segon classificat, l’Unión Llagostense. Els lloretencs són novens. El partit es disputarà aquest dissabte, a un quart de 6 de la tarda.

En bàsquet, el sènior femení del Bàsquet Lloret torna a tenir jornada doble. Les jugadores de Toni Garcia i David Llirinós jugaran dissabte a la pista del Sant Feliu, el cuer de la competició. Tot i així, el tècnic no vol que les seves jugadores es relaxin. El partit serà a dos quarts de 6 de la tarda.I diumenge a dos quarts d’una del migdia rebran el Salt a casa en un partit aplaçat.

I acabem amb el Club Volei Lloret, que visitarà la pista del Tiana. Les lloretenques necessiten la victòria per seguir situades en zona de fase de permanència. L’encontre serà aquest diumenge, a dos quarts de 12 del matí.

Recordem que el Club Hoquei Lloret no jugarà. S’atura la competició a l’OK Lliga durant una setmana. L’equip de Manel Barceló tornarà dissabte, 5 de desembre, en el partit que l’enfrontarà al Reus, a domicili.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.