Raúl Álvarez Resta té 11 anys i ja ha dirigit una pel·lícula. Es titula Dimensión abierta i és la continuació d’un curt que portava el mateix nom, dirigit per ell mateix. La pel·lícula es projectarà demà divendres per a l’alumnat de l’institut Coll i Rodés. Una activitat organitzada dins del festival de cinema negre i social Lloret Negre, que se celebra aquest cap de setmana.
El jove director madrileny va començar a interessar-se pel món audiovisual des de ben petit.
“Als 4 anys ja vaig començar a gravar amb ninots i un fil de pescar per lligar-los i els filmava amb el mòbil i posava tots els vídeos junts i feia un vídeo movent els ninots”
Raúl Álvarez Resta
El curtmetratge Dimensión abierta, que es va projectar l’any passat al festival Lloret Negre, acabava amb els protagonistes tancats en una casa per protegir-se d’un apocalipsi. La pel·lícula agafa el fil i, en aquesta ocasió, els personatges s’han quedat sense menjar i han d’enfrontar-se a diferents perills per poder sobreviure.
“Els protagonistes es queden sense menjar i han de sortir de la casa per poder sobreviure; aleshores van lluitant contra tots els monstres i perills que hi ha”
Raúl Álvarez Resta
Raúl Álvarez Resta està molt content que la pel·lícula es projecti a Lloret Negre i, a més, rodarà per diferents festivals més. La projecció per l’alumnat del Coll i Rodés es farà aquest divendres a les deu del matí.
Recordem que aquest cap de setmana se celebra el festival internacional de cinema Lloret Negre amb activitats diverses entre l’hotel Roger de Flor i el Teatre municipal de divendres a diumenge.