Albano Dante (CSQEP) es posiciona a Lloret contra l’opacitat’ de la Corporació de Salut

Després d'un cert debat, el ple va aprovar la creació del Consell de Barris, en el marc del projecte dels Pressupostos Participats.

Albano Dante i Paulino Gracia atenen els mitjans de comunicació

Albano Dante
Albano Dante (CSQEP) es posiciona a Lloret contra l’opacitat’ de la Corporació de Salut

00:00



El diputat Albano Dante (Catalunya Sí que Es pot) va ser ahir present en el ple de Lloret de Mar, en què –en motiu de la moció que demanava transparència a la Corporació de Salut del Maresme i la Selva- es va posicionar contra l’opacitat en la gestió sanitària. Va recordar que «aquesta preocupació ve de lluny» i va concloure que «l’opacitat continua» ja que «no hi ha respostes sobre un hospital públic» (el comarcal de Blanes).

Pel que fa als continguts de la sessió ordinària, després d’un cert debat, es va aprovar la creació del Consell de Barris, en el marc del projecte dels anomenats Pressupostos Participats per barris i zones de Lloret de Mar.

La resta de continguts de la sessió van consistir en aprovar per unanimitat l’adhesió a la xarxa mundial de la OMS per a ciutats amigables amb la gent gran.

Pràcticament el mateix suport que va rebre una esmena a la totalitat a favor de crear un protocol d’atenció a l’assetjament escolar adaptat a les necessitats específiques del municipi. En aquest cas, tots els grups hi van estar d’acord, excepte ICV-EUiA.

La sessió també va donar el vistiplau unànime a crear una aplicació per comunicar incidències de la via pública. Va ser a partir d’una moció presentada pel Moviment Independent de Lloret de Mar (MILLOR).

Els treballadors de l’antic Hotel Selvamar també van fer acte de presència a la sala de plens, amb pancartes que reclamen els pagaments endarrerits de la plantilla, que no cobra des del mes d’octubre. Van rebre el suport explícit de diversos grups, tant del govern com de l’oposició. L’alcalde Dulsat es va oferir a donar-los un cop de mà i a atendre’ls amb celeritat.

La sessió es va allargar prop de sis hores.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.