Dulsat assegura que, en cas d’entrar al Parlament, seguirà com a alcalde fins al 2023

Sobre el 14F de l’any que ve, l’alcalde preveu unes eleccions atípiques, poc presencials, en què s’espera una polarització del vot.

L'alcalde, en una roda de premsa de fa uns dies.
Jaume Dulsat
Dulsat assegura que, en cas d’entrar al Parlament, seguirà com a alcalde fins al 2023
00:00

El Partit Demòcrata a les comarques de Girona ratifica l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, com a cap de llista de la formació per a les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya, previstes pel 14 de febrer de 2021. De fet, la seva ha estat l’única candidatura presentada a les primàries celebrades el passat divendres, de manera telemàtica. Dulsat ha obtingut el suport de més del 90% dels associats.

Sobre el 14F de l’any que ve, l’alcalde preveu unes eleccions atípiques, poc presencials al carrer però amb molta activitat online i en què s’espera una polarització del vot.

En cas d’obtenir algun càrrec, Dulsat assegura que «serè l’alcalde de Lloret fins al 2023, no està sobre la taula no ser-ho» i augura que «si anés al Parlament, deixaria la Diputació de Girona«.

Nascut a Lloret de Mar l’any 1980, Jaume Dulsat és diplomat en Turisme per la Universitat de Girona i té un màster en Direcció i Organització d’Empreses. Ha treballat com a directiu turístic i professor a l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme de Sant Pol de Mar. Des del 2015 és l’alcalde de Lloret de Mar i diputat a la Diputació de Girona, on exerceix de vicepresident del Patronat de Turisme Girona-Costa Brava.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.