21.9 C
Blanes

‘El bon pare’ es podrà veure al teatre de Lloret aquest dissabte

És una comèdia sobre les famílies imperfectes, protagonitzada per Lluís Soler, Teresa Vallicrosa, Georgina Latre i Edu Buch i dirigida per David Plana.

Lluís Soler i Teresa Vallicrosa
Lluís Soler i Teresa Vallicrosa
Lluís Soler

Lluís Soler, Teresa Vallicrosa, Georgina Latre i Edu Buch representaran El bon pare, aquest dissabte al teatre de Lloret. L’obra, dirigida per David Plana, s’ha definit com una comèdia sobre les famílies imperfectes.

Lluís Soler encarna el pare de la família, Roger Denís, la vida del qual es desmunta de la nit al dia. Una anècdota inesperada desencadenarà un malson que farà descobrir al protagonista que ha viscut absent dels fets més rellevants que han afectat la seva pròpia família.

A l’escenari s’hi veurà, per tant, un pare imperfecte que viu enganyat. La seva filla és descarada i fins i tot ha gravat un vídeo porno. La mare fa veure que no sap res, però en realitat ho sap tot. I el xicot de la filla és un noi divertit que es converteix en el malson del pare. Tot plegat converteix El bon pare en una comèdia que fa riure molt el públic, a la vegada que els fa reflexionar.

L’obra, que forma part de la programació professional d’aquesta temporada al teatre de Lloret, es representa aquest dissabte, a partir de les nou de la nit.

 

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.