19.6 C
Blanes

El campionat internacional de Radikal Darts porta 3.500 persones a Lloret

La competició es va dur a terme a l'Hotel Evenia Olympic.

Una de les partides del campionat de Radikal Darts (Lloret Turisme)
Una de les partides del campionat de Radikal Darts (Lloret Turisme)
Elizabeth Keegan

3.500 persones de deu nacionalitats diferents, entre jugadors i acompanyants, han estat a Lloret amb motiu del Campionat internacional de dards electrònics, organitzat un any més per Radikal Darts a l’Hotel Evenia Olympic. 

És la quarta vegada que escullen Lloret de Mar per a la seva competició: el 2016 d’àmbit nacional i, després, ja internacional. La gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, en fa una valoració molt positiva.

“La valoració que en fem, tant per perfil de públic, com per ambient o per dinamització econòmica del municipi és bona”

Elizabeth Keegan

Tot i que a Lloret de Mar encara li pesa molt la mala reputació en alguns àmbits, Elizabeth Keegan posa de relleu que a l’hora d’acollir esdeveniments hi ha molts organitzadors que es fidelitzen quan coneixen la destinació.

“Quan la gent arriba a Lloret i descobreix els hotels que han fet els deures, la professionalitat i l’hospitalitat de casa nostra i com Lloret té un caràcter molt facilitador a l’hora d’organitzar esdeveniments, doncs és un fet que repeteixen”

Elizabeth Keegan

Com sempre, les instal·lacions de l’Hotel Evenia Olympic han permès als jugadors dur a terme les partides en el mateix establiment on s’allotgen. La competició, que es va disputar el cap de setmana passat, del 3 al 6 d’abril, va comptar amb diferents modalitats, com individual, parelles, triples mixtos o timbes Radikal.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.