Eo és el nom del ruc que protagonitza la pel·lícula que es projectarà aquest vespre al Cineclub Adler i que porta el mateix nom, Eo. És una producció polonesa, dirigida per Jezy Skolimowski.
Al llarg del seu recorregut, l’ase topa amb bona gent i altra de no tan bona, de manera que coneix l’alegria i la pena, i la roda de la fortuna transforma, segons el moment, la bona sort en desastre, i la seva desgràcia en felicitat inesperada. Però, malgrat tot el que viu, mai, en cap moment, no perdrà la innocència.
El president del Cineclub Adler, Joan Moret, apunta que el rerefons tracta sobre la deriva actual d’Europa i sobre la humanitat en general, o potser la manca d’humanitat.
“És la història d’un ruc que es diu Eo, que parteix d’una faula al voltant de la humanitat i de la deriva actual d’Europa”
Joan Moret
La crítica n’ha dit, entre altres coses, que és una pel·lícula meravellosa, fascinant, alegre, divertida i, fins i tot, hipnòtica.
“Realment, és un film fascinant d’aquells que podem dir, sense exagerar, que és una obra d’art”
Joan Moret
Com és habitual, la projecció es farà avui dijous, a dos quarts de nou del vespre, al Teatre.