El Club de Futbol Lloret es desplaça al camp del Bescanó, per allargar la ratxa positiva de resultats

La jornada esportiva també deixa partits destacats en futbol sala i voleibol, a més de la regata a Castelldefels, en què participaran el Club Rem Santa Cristina i el Club Rem Hotelers.

El Club de Futbol Lloret en un partit de lliga (Aitor Roger)
Albert Batllosera, Joaquín Hernández
El Club de Futbol Lloret es desplaça al camp del Bescanó, per allargar la ratxa positiva de resultats
00:00

El Club de Futbol Lloret afronta l’onzena jornada de la Primera Catalana al camp del Bescanó. Els lloretencs arriben en inèrcia positiva, després de sumar deu dels últims dotze punts que s’han posat en joc.

Després d’aquests resultats, l’equip ha pujat fins al quart lloc de la classificació, amb 15 punts. Els rival, per la seva part, són setens, amb 13 punts, i la passada jornada van perdre a L’Escala. L’entrenador del conjunt lloretenc, Albert Batllosera, destaca que «serà un partit igualat i difícil, però treballarem com ho vam fer en el partit de la primera volta».

El partit entre el Bescanó i el Club de Futbol Lloret es jugarà aquest dissabte, a les 16 h.

El primer equip celebrant el lideratge (Club Futbol Sala Lloret)
El Club Futbol Sala Lloret després d’un partit de lliga (Club Futbol Sala Lloret)

També jugarà el Club Futbol Sala Lloret. Ho farà davant del Vilafant, en la desena jornada de la Divisió d’Honor Catalana, amb l’objectiu de guanyar per escalar posicions i apropar-se als llocs capdavanters.

Els lloretencs arriben a la cita després de dos empats consecutius, en el setè lloc de la classificació, amb 15 punts. Els rivals, per la seva part, ocupen la sisena plaça, amb 16 punts, i venen en ratxa negativa, amb tres partits seguits sense guanyar. L’entrenador del Lloret, Joaquín Hernández, assenyala que «el Vilafant és un bon equip, molt físic i intens, però esperem tenir un bon dia i treballar bé».

El partit del Club Futbol Sala Lloret contra el Vilafant es jugarà aquest dissabte, a les 17 h, al Pavelló d’El Molí.

Club Voleibol Lloret (Joan Delgado)
Club Voleibol Lloret (Joan Delgado)

Parlem també del Club Volei Lloret, que disputarà la tercera jornada de la Fase d’Ascens a la Primera Divisió. Les jugadores que entrena Alejandro Gravina es desplaçaran a la pista del Salou. Serà aquest dissabte a tres quarts de set de la tarda. Les lloretenques arriben a la cita després de superar el Sabadell, per 3-1, i situades en el quart lloc de la classificació, amb 3 punts. Per la seva part, el Salou ve de perdre a la pista del Panteres Grogues i és l’actual setè classificat, amb només 1 punt.

Equip femení del club de rem Santa Cristina.
Equip femení del Club Rem Santa Cristina.

I també hi haurà competició de rem, amb el Club Rem Santa Cristina i el Club Rem Hotelers. Les dues entitats es desplaçaran a Castelldefels, per fer la primera regata de la temporada de llaüt mediterrani, que donarà pas al Campionat de Catalunya del pròxim 9 de maig. Santa Cristina hi participarà amb quatre tripulacions en les categories Absolut masculí, Veterà masculí, Veterà femení i Juvenil masculí. Per la seva part, Hotelers presentarà dues tripulacions: Absolut masculí i Absolut femení.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.