Aquest cap de setmana torna la lliga per diversos equips. Un dels que torna a la competició és el Club de Futbol Lloret, que es desplaçarà al camp del Manlleu, en la dotzena jornada de la Primera Catalana. Serà aquest diumenge, a les quatre de la tarda.
L’equip d’Albert Batllosera vol seguir en la bona dinàmica amb la què va acomiadar el 2022. Recordem que l’equip va encadenar quatre victòries consecutives i és ara mateix el segon classificat, amb 23 punts. Al davant hi haurà un Manlleu que és vuitè, amb 13 punts.
També en futbol, la Juve Lloret rebrà la visita del Cirera de Mataró, per disputar la catorzena jornada de la Segona Catalana. Serà aquest dissabte, a dos quarts de sis de la tarda, al Camp del Molí.
L’equip d’Alessandro Sheshi necessita guanyar per seguir escalant posicions i enganxar-se al grup capdavanter. Ara mateix, són vuitens, amb 15 punts, mentre que el Cirera és setè, amb 16 punts.
I també hi haurà partit pel Club Futbol Sala Lloret, que disputarà la fase final de la copa Girona. Aquest dissabte es jugaran les semifinals, mentre que la final serà el diumenge. Els homes de Borja Garcia s’enfrontaran al Girona.
Recordem que el conjunt lloretenc va superar l’anterior ronda, celebrada el passat mes de desembre, davant del Palafolls, amb victòria per 4-6. La semifinal es disputarà al Pavelló de Palau 2, a Girona, a les cinc de la tarda.