El Club Hoquei Lloret depèn d’ell mateix per ser campió de lliga

Ho seran si guanyen dissabte al Blanes, després de perdre aquesta jornada contra el Shum Maçanet.

Xavi Sulé

Josua Pérez
El Club Hoquei Lloret depèn d’ell mateix per ser campió de lliga

00:00



El Club Hoquei Lloret segueix líder, malgrat haver perdut contra el Shum Maçanet. Els homes de Manolo Barceló tenen l’average a favor i, per tant, depenen d’ells mateixos per proclamar-se campions de lliga aquest dissabte. Ho aconseguiran si guanyen el Blanes. Ho ha explicat el president del club, Josua Pérez, que confia en la victòria dissabte, ja que els jugadors sortiran amb moltes ganes de guanyar. La jornada passada, els lloretencs van perdre per 1-2 contra el SHUM de Maçanet, un equip que va sortir molt fort perquè es jugava l’ascens. Els rivals es van avançar en la primera part, però els homes de Manolo Barceló van fer l’empat, per mitjà de Xavi Sulé. Abans del descans, els visitants van establir el definitiu 1-2. El Lloret tindrà l’oportunitat de ser campió si guanya aquest dissabte a Blanes.

Empat sense gols entre el Club de Futbol Lloret i el Molletense, en un partit marcat per la polèmica actuació de l’àrbitre Santiago Vicente, que va deixar els lloretencs amb tres homes menys. Va ser un duel molt disputat en què els homes d’Edu Urdiales van tenir opcions de trencar la dinàmica negativa de 9 jornades sense guanyar, però la sort no els va acompanyar. Les expulsions de Bader, en el primer temps, i de Riky i Kutxo, a la represa, van resultar una llosa per un Lloret que no va patir en excés tot i la inferioritat numèrica.

El Club Unió Futbol Sala Lloret va perdre per un contundent 6-2 a la pista del Barceloneta, un dels equips capdavanters de la Tercera Divisió Nacional. El joc va estar dominat en la major part del temps pel conjunt rival i els lloretencs només van poder anotar en dues ocasions. Els autors dels gols van ser Óscar Alcántara i Marc Ribera.

El Club Volei Lloret va tancar la temporada amb una nova derrota en la Fase de permanència. Va ser a la pista del Sant Esteve, per un marcador de 3-0. Els parcials van ser molt contundents: 25-10, 25-14 i 25-14. Les lloretenques finalitzen en l’últim lloc de la classificació.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.